FLACARA VIOLETA a Libertatii si a Transmutarii

MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!

MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!
Informaţiile şi documentele prezentate în această pagină nu este permisă a fi preluată de către alţi utilizatori doar şi numai în cazul când menţionaţi sursa (adresa acestui blog) cum de altfel, ne inspirăm cu toţii. Să respectăm legile universale şi pe Lemurieni!

sâmbătă, 7 noiembrie 2020

Frăţia Libertăţii pe Pământ



Maha Chohan

Câțiva dintre oameni cunosc serviciul excelent oferit omenirii de către Lorzii Karmei. Numele " Lorzii Karmei " generează mult, teama de pedeapsă printre cei care nu înțeleg natura lor semnificativă în serviciul pentru viață. Numai în ultima vreme dragostea și recunoștința omenirii a înregistrat o creştere în acest sens faţă de luna august a acestui grup de Ființe pentru serviciul lor de mila, mai degrabă decât de pedeapsă.


Saint Germain

Gândește-te bine la puterea Milostivirii și Flacăra Violetă pentru a dizolva cauza nucleul suferinței și durerii generate de întoarcerea din trecut a utilizării abuzive a liberului arbitru. Apoi hotărăște să dizolvi efectele înainte de a apărea în viața ta. Poţi utiliza conștient Focul Violet în acțiune, pentru a face acest lucru invocându-l zilnic și la fiecare oră. Acest lucru vă va ajuta să transmutați energia negativă încorporată în toate celelalte corpuri și la vindecarea emoțiilor legate de aceste energii, îmbrățișând un nou nivel a conștiinței. Maeştrii Înălțați au acumulat întregul impuls al eficacității în folosirea Flăcării Violete şi care este disponibilă pentru oricine şi pentru toţi cei care alegeţi să ne cereți ancorarea în lumea voastră în acest moment. Pe măsură ce tot mai mulți oameni învață eficacitatea puterii transmutației prin invocarea acțiunii Focului Sacru, vom avea pe Pământ o Frăție a Libertății care, după voia noastră, ei și alții vor fi liberi, de umbră şi din partea vieții.

Channeled de Geraldine Innocenti - Podul spre Libertate

Extrase din învăţăturile Chohanilor din Raze


Rugăciune de Vindecare prin Raza a Şaptea 


În numele iubitei mele Prezențe EU SUNT, în numele Lui Dumnezeu, acum fac apel la acțiunea Flăcării Violete de Transmutare, de compasiune și iertare în câmpul auric pentru curățarea și purificarea oricărei acțiuni, a gândirii și a sentimentului în inima, mintea, plexul meu solar și în toate chakrele mele.

Cer acțiunea Focului Violet să pătrundă în fiecare element, în orice moment, în fiecare zi a vieții mele, 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână, în fiecare celulă, atom și electron din cele patru sisteme ale corpului meu.

Cer vindecarea oricăror distorsiuni din câmpurile mele energetice, dincolo de neînțelegerile mele din trecut și prezent.
Solicit ca energiile Focului Violet să înceapă să vindece orice dezechilibru în corpurile mele, cel fizic, emoțional și mental.
Cu multă recunoștință, acum cer ca acțiunea Focului Violet să se manifeste în câmpurile mele energetice cu întreaga putere. Și așa să fie, Preaiubit EU SUNT


Rugăciuni la cele Şapte Flăcări Sacre - Aurelia L.J

      Traducere  Suzi Mirea


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Informatiile prezentate se pot transmite mai departe, doar mentionand sursa, link-ul original !!!

Din RESPECT pentru semenii nostri – invatatorii nostri, prin Renasterea Constiintei Lemuriene!